sobota, kwietnia 21, 2018

Marta - sesja binzesowa




Marta, kobieta z wielką energią, talentem i pasją. 

Dziś chciałam się z Wami podzielić kadrami z naszej ostatniej sesji wizerunkowej. Było to nasze drugie spotkanie fotograficzne. Efekty poprzedniej, kobiecej sesji możecie zobaczyć tu: https://kasiaczapska.blogspot.com/2015/09/marta.html 

Zawsze cieszą mnie powroty przed mój obiektyw i zaufanie, które po raz kolejny ktoś mi okazuje. Tym razem Marta poprosił mnie o uchwycenie jej zawodowej strony, pokazanie dnia z jej pracy jako coacha. Było dynamicznie, energetycznie i kreatywnie.  Pomimo przeciwności pogody, wielkich burz, które nawiedziły Warszawę, sesję udało nam się zrealizować pomiędzy jednym oberwaniem chmury, a drugim :). 

Tak jak wspomniałam, Marta jest coachem biznesowym, którego efekty pracy i skuteczność miałam przyjemność doświadczyć osobiście :).  Było to wspaniałe doświadczenie, które pozwoliło mi jeszcze szerzej rozwinąć  moje skrzydła :). Więcej na temat pracy Marty znajdziecie na jej stronie https://martabielecka.pl

Jeżeli podobają Wam się moje zdjęcia i myślicie o sesji biznesowej, zapraszam serdecznie przez mój obiektyw :). 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Autorka

Author Image Witaj, fotografia jest moją wielka pasją, którą odnalazłam w sobie po narodzinach moich synów...
Dowiedz się więcej →