czwartek, kwietnia 19, 2018

Magda - kobieco w wielkim mieście









Magda.... kobieco,  z miastem w tle...Dziś bohaterką mojej sesji, jest cudowna, przekochana kobieta, którą miałam szczęście poznać mieszkając w Warszawie.
Widzimy się przeważnie w gronie dzieci, ale tym razem same, na spokojnie wybrałyśmy się w okolice Warsaw Spire, łapać ostatnie promienie słońca. Przyznam się, że nie bywam za często w tych rejonach Warszawy, więc tym bardziej zaskoczyła mnie transformacja tego miejsca. Pamiętam je z przed 10 lat, kiedy mijałam je w drodze do pierwszej pracy :). Cieszę się, że Magda wybrała je na swoją sesję, bo spędziłyśmy tu przemiły wieczór, z którego mamy teraz takie miłe fotograficzne wspomnienia:). 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Autorka

Author Image Witaj, fotografia jest moją wielka pasją, którą odnalazłam w sobie po narodzinach moich synów...
Dowiedz się więcej →