niedziela, listopada 13, 2016

Karolina i Zosia - jesień w wielkim mieście















 





Dziś przedstawiam Wam kadry z sesji Karoliny i Zosi, sesji, którą Karolina wygrała w konkursie jaki zorganizowałam pod koniec sierpnia. Szukając pomysłu na zdjęcia, poprosiłam o opisanie miejsca, w którym taka sesja mogłaby się odbyć. Karolina przesłała trzy scenariusze i powiem szczerze, miałam ogromny problem, żeby wybrać jeden. Ponieważ uwielbiam Warszawę i bardzo lubię miejski plener, a nie często zdarza mi się fotografować moich modeli w Centrum, zwyciężył pomysł na sesję, który brzmiał następująco:
"Atmosfera wielkomiejska, wysokie szklane biurowce, zimne betonowe chodniki, najlepiej w weekend gdy city pustoszeje. Tam Zofia i ja - kolorowe, radosne, na chwile zatrzymujące się w sieciowej kafejce".

Na miejsce sesji wybrałyśmy Plac Grzybowski, klimatyczny plac otoczony jest z jednej strony przepięknym Kościołem Wszystkich Świętych, a z drugiej szklanymi biurowcami i kafejkami. To miejsce, które łączy w sobie wiele skrajności, a nowoczesność, przeplata się tam z tradycją. Po modernizacji Placu, na środku zbudowana została sadzawka, otoczona kwiatami i drzewami, dzięki czemu miałyśmy trochę jesiennych akcentów,  a Zosia dobre miejsce do zabawy. Niezwykła chemia między dziewczynami sprawiła, że powstały kadry pełne emocji i uczuć. Zosia była cudowna i spontaniczna, co zaowocowała zdjęciami, wywołują uśmiech na twarzy. 

Karolino i Zosiu, dziękuję Wam za Waszą otwartość i kreatywność, i za przemiłe popołudnie, które na długo zapamiętam :). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Autorka

Author Image Witaj, fotografia jest moją wielka pasją, którą odnalazłam w sobie po narodzinach moich synów...
Dowiedz się więcej →