czwartek, października 20, 2016

Magda, Michał, Lenka i Iga - spotkanie na Starówce






















To moja druga sesja z rodziną Magdy i Michała.  Spotkanie po roku. Zastanawiam się, kiedy ten czas minął? Najlepiej widać to oczywiście po dziewczynkach, Lenka i Idze.  Moje śliczne modelki urosły. Pasja do baletu Lenki się nie zmieniła, co widać na zdjęciach :). Iga, która na ostatniej sesji miała tylko 2 miesiące, jest już małą, biegającą dziewczynką, której niezależność rośnie ;). 
Z całą czwórką, a potem rodzinką w jeszcze pełniejszym składzie, spotkałam się na Starówce w połowie września. Pogoda była iście letnia i świeciło piękne słońce (aż trudno uwierzyć, że to raptem miesiąc temu). Na Starówce, jak zawsze w słoneczny dzień, piękne, ciepłe kolory, które uwielbiam na zdjęciach. 

Moi Drodzy, dziękuję Wam za spotkanie, rozmowy i wspólny spacer. Przede wszystkim, dziękuję, że że kolejny raz miałam przyjemność uwiecznić Was rodzinę na moich zdjęciach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Autorka

Author Image Witaj, fotografia jest moją wielka pasją, którą odnalazłam w sobie po narodzinach moich synów...
Dowiedz się więcej →