niedziela, kwietnia 30, 2017

Karolina - sesja kobieca



Dziś wracam do zdjęć, które powstały podczas warsztatów fotografii kobiecej, które prowadził Jarek Stępień. Zdjęcia Jarka od dawna bardzo mi się podobały, sposób w jaki patrzy na kobiety i pokazuje je na swoich fotografiach, dlatego kiedy dowiedziałam się, że przyjeżdża do Warszawy, nie mogłam przepuścić takiej okazji :). 

Warsztaty były wspaniałą okazją, żeby poszerzyć swój warsztat i podnieść sobie poprzeczkę, tym bardziej, że Jarek przekazał nam ogrom swojej wiedzy :). Cudnie jest spędzić cały dzień z innymi pasjonatami fotografii, robić razem zdjęcia i rozmawiać o fotografii przez długie godziny. Na warsztatach pozowała przepiękna modelka, Karolina. Mam nadzieję, że spodobają się Wam kadry, której jej zrobiłam. Mnie po prostu oczarowała :). 

Modelka: KRLNK photomodelMUA: Domi Make-up Artist






1 komentarz:

Autorka

Author Image Witaj, fotografia jest moją wielka pasją, którą odnalazłam w sobie po narodzinach moich synów...
Dowiedz się więcej →