piątek, marca 01, 2019

Monika kobieco

 
  
 
 
 


Dziś nasz dzień Drogie Kobiety :). Marzy mi się, aby każda z nas patrzyła na swoje odbicie w lustrze z miłością, akceptacją...jak na najlepszą przyjaciółkę :). 

Pisałam już nie raz jakie wspaniałe kobiety poznałam i wciąż poznaję w swoim życiu, i jaką są dla mnie niesamowitą inspiracją. Jedną z nich jest Monika. Jej zdjęcia już pojawiały się na moim blogu i FB. Nigdy jednak nie była sama, a zawsze w towarzystwie swojej chorej na autyzm córeczki Helenki. 

Kiedy pokazałam kadry z tej sesji mojej przyjaciółce, powiedziała, że w pierwszej chwili Moniki nie rozpoznała. W jej głowie zawsze stanowiła dopełnienie córki... Jest to oczywiście piękne, bo więź, która je łączy jest silna i magiczna. Wiem jednak, jak ważne jest, aby każda kobieta, szczególnie w tak trudnej sytuacji jak choroba własnego dziecka, potrafiła na chwilę popatrzyć tylko na samą siebie.... potrafiła zrobić coś tylko dla siebie samej. Z taką myślą powstała ta sesja. I choć od pomysłu do realizacji minęło dużo czasu, bo Monika jest zabieganą, pracującą kobietą, nie wspominając już o tysiącu rzeczach zawiązanych z Helenką....udało się nam spełnić nasze marzenie. 



♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Autorka

Author Image Witaj, fotografia jest moją wielka pasją, którą odnalazłam w sobie po narodzinach moich synów...
Dowiedz się więcej →