wtorek, marca 19, 2019

Aga







Dziś kilka słów o Agnieszce...moim wrocławskim Aniele :), pilatesie i odnajdywaniu tego, czego się szuka :). 


Pamiętam jak wiele, wiele lat temu trafiła w moje ręce płyta z treningiem pilates.  Wszystko tam było na swoim miejscu, siła i delikatność, a przede wszystkim niesamowita świadomość swojego ciała. Zakochałam się w tym co zobaczyłam i rozpoczęłam poszukiwania czegoś zbliżonego  w realu....Tak przeszłam przez różne treningi w różnych centrach fitness, które z prawdziwym pilatesem nie miały za wiele wspólnego.... aż dotarłam do niej, trenerki pilates o jakie mogłam tylko marzyć :). (kto by pomyślał, że przeprowadzka do Wrocławia przyniesie mi taką niespodziankę :))))

Aga stworzyłam swoje piękne, klimatyczne studio, niesamowite miejsce, z cudowną energią, która przyciąga samych fajnych ludzi :)....naprawdę :) :) :). Poza tradycyjnym treningiem na matach, pierwszy raz zetknęłam się tu z łóżkiem pilatesa, czyli reformerem i innymi urządzeniami, które pomagają w jeszcze lepszym, świadomym treningu. Wdzięczny jest za to przede wszystkim mój kręgosłup, który dźwiga ciężki fotograficzny sprzęt  i godzinami siedzi przed komputerem....ale nie tylko. Jako "nowa w nowym mieście" spotkałam się tu z grupą cudownych kobiet, która od początku dały mi wielkie wsparcie, od tej pory zawsze służą radą, są niesamowitym źródłem inspiracji, dobrego humoru,  z którymi po prostu jest człowiekowi dobrze :).  

Takie właśnie osoby przyciąga Agnieszka, która poza wielkim profesjonalizmem jako nauczyciel, jest po prostu cudowną, piękną kobietą o równie pięknym wnętrzu. Aga pokazuje całą sobą jak w tym zwariowanym, pędzącym świecie zwolnić, złapać balans, skupić się na tym co naprawdę jest ważne, aby żyć w zgodzie ze sobą :). Nie wiem jak wulkan energii, może mieć jednocześnie w sobie tyle spokoju, ale cieszę się, że kogoś takiego spotykam na co dzień, bo jej patrzenie na świat udziela się innym :).

Więcej o Adze, jej miejscu i pilatesie:

http://pilatesbielany.pl/

https://www.facebook.com/pilatesbielany/

Zdjęcia powstały podczas pierwszej edycji Kobiecego Weekendu w Wolimierza, który odbył się na początku marca i o którym napiszę już niedługo :).....

1 komentarz:

  1. Piękne sesje,Piękna wrażliwa na piękno fotograf, Kasia to co robisz i jak robisz zasługuje na najlepsze opinie i oceny, robisz to z sercem i z dużą starannością, czas spędzony z Tobą i Twoim okiem w obiektywie uważam ze niezapomniane doświdczenie , czułam się swobodnie i dopieszczona, pełen profesjonalizm!!!:)Aga na zdjęciach wyszła niesamowicie, niezwykle to wspaniała kobieta! a Ty to w niej dostrzegłaś-oby więcej takich babskich sesji :)

    OdpowiedzUsuń

Autorka

Author Image Witaj, fotografia jest moją wielka pasją, którą odnalazłam w sobie po narodzinach moich synów...
Dowiedz się więcej →