środa, lipca 11, 2018

Kasia i jej chłopaki :)





Dziś kadry z  rodzinnej sesji Kasi, jej męża Rafała i ich uroczego synka, Sebastiana, który od razu skradł moje serce obdarowując mnie pięknym bukietem kwiatów ♥ (i jak tu nie kochać mojej pracy?).
Długo umawiałyśmy się z Kasią na nasze spotkanie. Za oknem zmieniały się tylko pory roku i nasze koncepcje na zdjęcia, ale w końcu udało nam się wszystko zgrać, nawet pogodę :). Zdjęcia zrobiliśmy w pięknym wrocławskim Parku Południowym, spędzając tam przemiły, słoneczny poranek, podczas którego mogłam łapać ich rodzinne chwile. Mam nadzieję, że zdjęcia będę dla nich miłą pamiątką na lata :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Autorka

Author Image Witaj, fotografia jest moją wielka pasją, którą odnalazłam w sobie po narodzinach moich synów...
Dowiedz się więcej →