środa, czerwca 29, 2016

Monika

















Dziś przedstawiam Wam piękną Monikę. Poznałyśmy się dzięki fotografii, na  warsztatach, na których zgłębiałyśmy razem tajniki oświetlenia studyjnego. Tym razem w naturalnym świetle Monika stanęła przed moim obiektywem i razem ze mną wybrała się na spontaniczny spacer po parkach i ulicach Warszawy :). Monika odezwała się do mnie dokładnie w chwili,  kiedy chodził mi po głowie pomysł na taką sesję. Od pomysłu do realizacji droga była już bardzo krótka :).

Dzięki Moniko za super popołudnie, otwartość, spontaniczność i długą rozmowę♥ . 








2 komentarze:

  1. Zaraz tam Monika :P Ryba i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuje za wspaniały spacer. Cieszę się, że mogłam stanąć po drugiej stronie obiektywu. Zdjęcia są piękne, Kasiu. Jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Autorka

Author Image Witaj, fotografia jest moją wielka pasją, którą odnalazłam w sobie po narodzinach moich synów...
Dowiedz się więcej →