piątek, kwietnia 08, 2016

Sesja noworodkowa Szymona i jego rodziny













  


To było moje drugie spotkanie z tą cudowną rodziną :). Na świecie jest już mały chłopczyk, na którego wszyscy czekali. Ma na imię Szymon i kiedy miał 10 dni, przyjechał do mnie na sesję noworodkową razem ze swoimi rodzicami i dwiema wspaniałymi siostrami, Lenką i Mają.
Nie tak dawno w brzuszku u mamy, a teraz ten mały cud pozowała mi do zdjęć. Chyba nigdy nie przestanie mnie to zadziwiać :). Dziękuję Wam za zaufanie, wspaniałą współpracę na sesji. Cudownie było widzieć Was na tych dwóch, tak niezwykłych  etapach w życiu Waszej rodziny :). 


MUA: Katarzyna Duszyńska
https://www.facebook.com/KatarzynaDuszynska.makeup/?pnref=lhc 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Autorka

Author Image Witaj, fotografia jest moją wielka pasją, którą odnalazłam w sobie po narodzinach moich synów...
Dowiedz się więcej →