piątek, kwietnia 15, 2016

Lilka i Hela ♥













 
 






Pamiętam, kiedy Lilka napisała do mnie pierwszy raz z pytaniem o sesję kobiecą z małym dzieckiem. Do tej pory sesje kobiece widziałam jako czas, w którym skupiam się tylko na kobiecie i jej kadrach. Obok widziałam sesję maleństwa, gdzie ono jest na pierwszym planie. Potem oczami wyobraźni  oba te obrazy się połączyły, zobaczyłam  kadry kobiety, pokazujące ją w nowej roli. Kadry pełne bliskości, miłości i delikatności. A pomysł na taką sesję wydał mi się po prostu wspaniały :). 

Tak powstała sesja Lilki i Heli, pięknej kobiety i wspaniałej mamy  oraz jej  przesłodkiej córeczki.

Dziękuję Wam Dziewczyny za zaufanie i cudowny czas na sesji. Prawdziwą przyjemnością było patrzeć na Was i Waszą niezwykłą więź ♥.



Lilkę pięknie malowała i czesała Kasia Duszyńska:






2 komentarze:

Autorka

Author Image Witaj, fotografia jest moją wielka pasją, którą odnalazłam w sobie po narodzinach moich synów...
Dowiedz się więcej →