poniedziałek, marca 21, 2016

Agnieszka - sesja kobieca














Z Agnieszką zaczęłyśmy planować naszą sesję w listopadzie, a spotkałyśmy się dopiero pod koniec lutego. Ale udało się :).  Nie mogłam się doczekać tej sesji, bo Aga zachwyciła mnie już dawno swoją kobiecością, delikatnością, długimi nogami i pięknymi oczami :). Bardzo chciałam pokazać jej piękno w moich kadrach. Poza tym czekało mnie spotkanie i rozmowa z bardzo ciekawą kobietą, pełną talentów i pasji. Aga, poza swoją pracą, tworzy przepiękne rzeczy z ceramiki, które możecie zobaczyć na jej blogu.

Pamiętam nasze pierwsze kadry, Agę jeszcze niepewną obecności aparatu, która stopniowo się z nim oswoiła. Po sesji  napisała, że uśmiecha się do siebie na jej wspomnienie :). Ja też :). 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Autorka

Author Image Witaj, fotografia jest moją wielka pasją, którą odnalazłam w sobie po narodzinach moich synów...
Dowiedz się więcej →